Az oldal töltődik...
Film Parádé

Ezek a hírességek eladták a lelküket a pénz érdekében? Döntsd el magad!

Ezek a hírességek eladták a lelküket a pénz érdekében? Döntsd el magad!
2019.11.17. Sunday
90 megtekintés
90

A reklámszakemberek régóta kitalálták, hogy az emberek által ismert és szeretett hírességekkel való reklámozás jó eredményeket hozhat. Ellenben a hírességnek ez nem mindig jár pozitív eredménnyel. Senki sem hibáztathatja a hírességeket azért, mert egy márkanév reklámozásával szélesíti közönségét, de amikor az A-listás hírességek elkezdenek fagylaltot vagy fehérneműt reklámozni, akkor többen elgondolkoznak azon, hogy  talán a pazar életmódhoz többre is szükség van, mint a filmekben szereplés.

Az alábbi csillagok, akik szerencsejátékot vállaltak azzal, hogy a képükkel reklámoztak egy terméket. Döntsd el, hogy eladták-e a saját lelküket a reklámozással.

Scarlett Johansson: SodaStream

Scarlett Johansson csak annyit tett, hogy összekevert tiszta vizet buborékokkal, és hozzáadott egy kis aromát, de egy frissítő ital helyett Scarlett Johansson médiavihart váltott ki. Az A-listás szépség nyolc éves kapcsolata az Oxfam-mal csúnya véget ért, amikor a SodaStream reklámjában megjelent a humanitárius szervezet akarata ellenére.

A nonprofit szervezet állítólag nem tartotta megfelelőnek, hogy nagykövete egy olyan izraeli társaságot támogatott, amely a megszállt Ciszjordániában gyárat üzemeltet, amelyet a nemzetközi jog szerint jogellenes gyakorlatnak tartanak.

George Clooney: Nespresso

George Clooney több mint egy évtizede a Nespresso márkájának arca, egy olyan társaság, amely kapszulás kávégépeket gyárt, amelyet egyszerűbbnek tart használni, mint egy poharat és ízletesebb, mint az azonnali főzés.  

A  Daily Mail szerint a Nespresso volt főnöke a csomagolását környezeti katasztrófának is nevezte. Clooney-től elég furcsa ez a reklámozás, különösen, hogy Clooney kiállt a globális felmelegedés ellen és a Vanity Fair legelső „zöld számában” jelent meg,  olyan helyzetben, hogy milliókat  rak a zsebébe a bolygó kárára.

Jennifer Annistron: Emirates

A  Daily Mail szerint a Jóbarátok csillagának 5 millió dollárt fizettek az Emirates reklámozására, amelynek első osztályú jegye New Yorkból Dubaiba menő oda-vissza utazásra szemet gyönyörködtető dollárba kerül.

A hirdetés mindenkit kinevet, aki nem rendelkezik 25 000 dollárral, hogy repülőjegyet vegyen az első osztályra, és a turista osztály rossz élménynek számít, mivel nincs társalgó és zuhany. A hirdetésben Aniston és a személyzet nevet, amikor a fürdőköpenyében a repülőgépen járkál a turista osztályon és nem találja a zuhanyzót, aztán felébred, és rájön, hogy a turistaosztályon való repülés a kis emberekkel szörnyű álom. Anniston ezzel a reklámmal alaposan feldühítette a nézőket.

Nicole Kidman: az Etihad Airways

Jennifer Aniston nem az egyetlen hollywoodi színésznő, akinek a neve besározódott, mert egy zavaros légitársaság reklámjában jelent meg. Pontosan ugyanabba a csapdába esett az Oscar-díjas Nicole Kidman . Míg az Egyesült Arab Emírségek állami tulajdonú Etihad Airways hirdetése nem volt annyira szembeszökő, Kidman egy másik kérdéssel találta magát szembe: a nők jogaival.

A színésznő egyértelműen nem gondolkodott kétszer, amikor a luxus légitársaság nagy csekket írt neki, de mivel 2006 óta az ENSZ nők nagykövete volt, nem ártott volna előtte kicsit kutakodnia.

A Professzionális Repülõk Szövetsége nyilatkozatot tett közzé, amelyben felszólította Kidman-t, hogy szakítsa meg a kapcsolatokat a légitársasággal mely, egy olyan társaság, amelynél munkaügyi visszaélések vannak a női alkalmazottaival kapcsolatban és amelynek tulajdonosa egy olyan kormány, amely nem áll az élen a nők egyenjogúságában.

Samuel Jackson: a Capital One

A klipben Jackson elmondja az előnyeit, ha a Quicksilver Cashback Kártya a pénztárcájában van valakinek, ugyanolyan intenzitással közelíti meg a munkát, mint a legtöbb munkáját szokta. A probléma: egy kicsit túl sokat hozott jellemző hozzáállásból, és azt mondta a nézőknek, hogy a Capital One "minden rohadt napon" jutalmat kínál.

Filmjeinek rajongói megszokták, hogy Jacksontól hallja a "rohadt" szót, de a TV-reklámban a stílust kissé durvának ítélték meg. Állítólag sok néző panaszt nyújtott be és azzal fenyegetőzött, hogy bezárja számláját. A bank visszalépett, és megismételte a reklám végét, helyettesítve a "minden rohadt napon"-t a "minden egyes nap" -al. 

Kendall Jenner: Pepsi

A hirdetés azt mutatja, hogy Jenner elindult egy fotózásra, és közben csatlakozott egy folyamatban lévő utcai tiltakozáshoz. Egy rendőri sorfalhoz közeledve egy szerencsés rendőrnek egy hideg Pepsi-dobozt ad, ami egy gesztus, amelynek állítólag "a globális egység, béke és megértés üzenetét" kellene hordoznia.

Kevés ember látta így ezt a reklámot. A Színváltás Érdekképviseleti Csoport azt mondta neki, hogy "Ne sajátítsd ki a fájdalmunkat és a küzdelmünket". Nem volt túl szerencsés egy tüntetést reklámozásra használni. A fiaskó meg is viselte Jennert.

forrás: nickiswift.com

Oszd meg ismerőseiddel, ha tetszett:

Neked ajánljuk:

Robert De Niro válaszolt a kritikákra, amelyek sze...
Robert De Niro nyilatkozott Az ír című filmet ért kritikával kapcsolatban miszerint a film hazugságo...
Sharon Stone felfrissítette az Elemi ösztön ikonik...
Sharon Stone kiült a közönség elé a 2019. évi GQ Év Férfija díjkiosztóján és beszélt az Elemi ösztön...
Az új Batman film sztárja lesz Zoe Kravitz
Lenny Kravitz lánya olyanok után játssza el majd a szerepet, mint Michelle Pfeiffer, Halle Berry és ...
Bad Boys 4-en már dolgozik a Sony
A Sony nem húzza az időt a Bad Boys 4 elkészítésében. A harmadik részt még épphogy csak elkezdték ve...

Hozzászólások:


Láttad a filmet, vagy csak van róla véleményed? Írd meg!
korhatár figyelmeztetés

A weboldalon található anyagok egy része még nem esett át korhatár be- soroláson, így a weboldal megtekintése 18 éven felülieknek ajánlott.